Forum Klanowiczów R9
Administrator
Karabin myśliwski (+3) Broń palna dwuręczna - używany
Cechy: SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +6, ilość ataków na rundę: 3, szansa trafienia krytycznego +26 %, ignoruje 40 % obrony przeciwnika
Wymagania: POZIOM: 24, SIŁA: 17, ZWINNOŚĆ: 32, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 27, INTELIGENCJA: 26, WIEDZA: 28
Kominiarka Prekognicji (+4) Hełm - używany
Cechy: WPŁYWY +4, WYGLĄD -8, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +15, szansa trafienia bronią białą -35
Wymagania: POZIOM: 34, SIŁA: 26, WPŁYWY: 15
Kilt Słońca (+3) Spodnie (Tylko dla mężczyzn) - używany
Cechy: WYGLĄD +15, ZWINNOŚĆ -2, SZCZĘŚCIE +1, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +8, szansa trafienia bronią białą -16
Wymagania: POZIOM: 29, SIŁA: 22, ZWINNOŚĆ: 18, ODPORNOŚĆ: 24
Elegancka Obręcz Przezorności Hełm
Cechy: CHARYZMA +5, WYGLĄD +7, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +2, szansa trafienia bronią białą -2
Wymagania: POZIOM: 17, CHARYZMA: 8, SIŁA: 12
Łowiecka Koszulka (+2) Obrona: 3
Cechy: SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +8, WIEDZA +10, trafienie krytyczne bronią palną -26 %, szansa trafienia bronią białą -17
Wymagania: POZIOM: 16, SIŁA: 15, WYGLĄD: 13
Szorty Słońca (+4) Spodnie
Cechy: ZWINNOŚĆ +5, WYGLĄD +9, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +9, szansa trafienia bronią białą -17
Wymagania: POZIOM: 18, SIŁA: 24
Półautomat snajperski (+1) Broń palna dwuręczna
Cechy: ilość ataków na rundę: 2, szansa trafienia krytycznego +32 %, ignoruje 45 % obrony przeciwnika, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +5, ZWINNOŚĆ -2
Wymagania: POZIOM: 24, SIŁA: 15, ZWINNOŚĆ: 25, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 28, INTELIGENCJA: 24, WIEDZA: 24
Karabin myśliwski (+1) Broń palna dwuręczna
Cechy: SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +4, ilość ataków na rundę: 3, szansa trafienia krytycznego +22 %, ignoruje 40 % obrony przeciwnika
Wymagania: POZIOM: 20, SIŁA: 14, ZWINNOŚĆ: 28, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 23, INTELIGENCJA: 22, WIEDZA: 24
Offline